top of page

APRENENTATGES


Avui he après dues coses: la primera, que tinc un sentit de l'orientació pèssim. Ma mare sempre m'ho ha dit, però no m'ho acabava de creure. En aquest món nostre en què tot va a una velocitat descontrolada no hi ha temps per a les persones com jo que sortim de bon matí a passejar per l'entorn més proper i de mica en mica anem expandint el nostre coneixement sobre la distribució de l'espai. Del camí en bicicleta des de casa fins a la universitat només recordo els primers 50 metres (i són 25 minuts en bicicleta!). La segona cosa que he après avui és que per més mitjons que et posis, quan fa fred els peus se't gelen igualment. Les tres capes que he dut avui sota les sabates de muntanya no han pogut evitar la conversió dels meus peuets en glaçons sobre els quals les meves cames es recolzaven.


bottom of page