top of page

VIBRACIONS (BONES)

El dia esperat ja ha arribat. I ha anat prou bé, tret del fet que la meva cara, ulleres, cabells i pantalons han arribat completament xops a l'aparcament de bicicletes de la KPZ (la universitat on estaré anant durant els propers 5 mesos). La universitat és "una xulada"! Pel que es veu, és una de les millors universitat de Teaching Training -tal com els anglesos ho diuen- dels Països Baixos. Només entrar, et donen la benvinguda, i fins i tot hi ha una sala on es guarden els abrics. Estic en una classe on tots els alumnes som d'arreu d'Europa. Com que ens havien citat a les 10, he quedat a tres quarts de 10 amb l'A., una companya que conec de la Universitat Autònoma de Barcelona, i amb qui estic compartint part d'aquesta extraordinària experiència. Ens hem passejat per la universitat durant una estona i hem pujat cap a la classe. Ens han donat esmorzar (stroopwaffels i tè), ens hem presentat, tant alumnes (sí, només som 20) com professors i ens han fet una introducció del que serà el temari dels propers mesos. Fa molt bona pinta! També hem dinat i en acabar, hem fet una activitat de tir amb arc. Surrealista. Després ens han convidat a sopar a Het vliegende paard, que, pels que no ho sapigueu, és EL bar del centre de Zwolle on van tots els estudiants. Tornar a casa no ha estat el més senzill, sinó que el fet d'haver de sortir d'una destinació que no és el supermercat o la universitat ha m'ha complicat l'existència, però entre el Google Maps i unes companyes hem pogut agafar la via principal que em duu cap a casa.


bottom of page