top of page

PLA (B)

Avui ha estat un bon dia. M'he llevat amb tota la tranquil·litat del món sabent que no havia d'anar a la universitat. M'he trobat amb l'A. a les 10 per anar a comprar una bicicleta per a ella (sí, ha estat vivint als Països Baixos durant una setmana sense bicicleta!). Com que el nostre pla A -un noi que ven bicicletes que arregla ell mateix- ens ha fallat, em recorregut al pla B -una botiga impersonal del centre de Zwolle. Després hem anat a una botiga de formatges autèntica. El dependent tenia problemes per comunicar-se en anglès, gairebé tan greus com els meus a l'hora de parlar neerlandès. Hem demanat la seva millor recomanació i hem tastat uns snacks que hi havia a la botiga. Després hem fet via cap a la residència on l'A. s'està aquesta temporada. Després de dinar i xerrar una estona, una noia finlandesa ha trucat la porta. Hem fet un passeig en bicicleta pel centre. Ella ha marxat aviat, però nosaltres hem anat al supermercat a comprar provisions, i després jo ja he anat cap a casa.


bottom of page