top of page

LLIBRES

Un altre dia de "descans". Tinc força feina de la universitat, de manera que he decidit anar a la biblioteca tot el matí. Això de veure nens amunt i avall corrent entre columnes de llibres, adults parlant pel mòbil i arreglant el desordre que nens de 2 i 3 anys causaven en anar traient llibres, un darrere l'altre, i gent gran que mirava de fer-se entendre amb les bibliotecàries m'ha sobtat. L'ambient desordenat de la petita biblioteca municipal on he estudiat m'ha sobtat. Era la única persona que estava estudiant. L'afluència de gent que anava entrant i sortint de la biblioteca, carregada de llibres, pel·lícules, revistes i diaris em feia aixecar els ulls de la pantalla de l'ordinador. Després de sopar hem anat a veure a tocar al F., el pare de la família neerlandesa amb qui estic vivint. Participa en un conjunt de flautes de l'escola de música municipal. Ha estat molt bonic. I no hi ha una millor manera d'acabar el dia que sentir El Gran Concert per als Refugiats.


bottom of page