top of page

PERIPÈCIES

Família, no sé quines paraules utilitzar perquè les entrades de dia rere dia continuïn sorprenent-vos. Estic caient en la monotonia de ser molt feliç, què voleu que hi faci?! No només pel que està ocorrent al meu voltant -la qual cosa ja és especialment vibrant- sinó també pel que està rondant dins meu. Tal com va dir Epictet, «no són pas els fets allò que torba les persones, sinó els judicis sobre els fets.», i com més penso en tot el que m'està passant, coses que a més d'un podrien semblar totalment irrellevants, més m'adono de com d'afortunada sóc.

Durant el dia d'avui he estat a Hasselt -un petit poble molt encantador- i a Kampen, una ciutat no gaire gran on tant la T., com l'A., i jo hem viscut unes quantes peripècies que ens han fet riure de valent.


bottom of page