top of page

CONCEPTE

Estic absolutament rebentada, i tinc unes ganes d'aclucar els ullets inconcebibles. Avui he anat (jo i els altres estudiants de les Pabos -universitats per a mestres d'infantil i primària- del país) a Eindhoven, a participar d'una jornada esportiva molt motivadora. Després d'una llarga cursa d'orientació i d'un dinar sota el sol, hem estat fent un torneig de bàsquet, futbol platja, squash, hoquei i voleibol, i m'ho he passat molt bé. L'Àgata competitva de fa uns anys ha tornat a treure el cap del racó on s'havia amagat, però aquest cop amb un esperit de donar-ho tot per passar-m'ho bé, i donar el millor de si. I m'he adonat que tenia un concepte de mi mateixa allunyat de la realitat, tant pel que fa als esports com pel que fa a com em veig jo mateixa i com em veuen els alstres. I és que durant el viatge de tornada, he estat parlant amb l'A. i m'ha anat molt bé compartir aquelles coses que van una mica més enllà de les converses mundanes del dia a dia.


bottom of page