top of page

IDENTITAT

Un cop algú em va dir que cada idioma que una persona parla és una personalitat i una identitat més amb què es pot identificar. Avui m'he adonat que per molts pot ser així, però que en el meu cas, sóc fidel a la meva manera de ser quan em comunico en la meva llengua materna. De totes maneres, sento una curiositat un interès i unes ganes d'aprendre nous idiomes immenses, que crec que mai no arribaré a saciar. Em fascina que la gent s'entengui a través de sons que no puc ni pronunciar, em fascina la riquesa que cada llengua aporta a la descripció dels esdeveniments, em fascina com, dins d'una mateixa llengua, hi poden haver tantes maneres -i tan diverses- de fer-la servir. I estic totalment absorta pel fet que les llengües tinguin el poder de fer que els seus parlants vegin el món que els envolta d'una manera o una altra.


bottom of page