top of page

AUTONOMIA

D'entre tots els motius que em van dur a iniciar el procés de solicitud del programa d'intercanvi Erasmus+, n'hi havia un de força important, per a mi: ser més autònoma en el dia a dia. Els mesos i mesos de recerca d'alguna residència o d'un pis d'estudiants només em van dur a dues possibilitats: passar un hivern gèlid en una habitació-bungalow de poc més de 5 metres quadrats o viure amb una família que m'acolliria durant aquest temps. I, pressionada pel temps, vaig triar aquesta segona opció. M'he adonat, però, que tot i els incomptables avantatges, guanyar autonomia no ha estat un d'ells. Tenir una persona al darrere que constantement em va xiuxiuejant què és el que he de fer o no, com una veu autoritària que creu saber millor que jo mateixa què és el que em convé en cada moment em fa dubtar, i per fi entenc que el primer pas per guanyar independència és tenir clar què vull.


bottom of page