top of page

DE CAP!

Avui, a pocs minuts d'agafar el vol cap a Barcelona, em despedeixo d'aquesta aventura. No tinc més paraules que les d'agraïment a totes les persones que m'han ajudat, que han volgut compartir amb mi una petita part de les seves vides, i que han fet d'aquesta experiència un regal. Vull encoratjar a tothom qui pugui, tan si ja s'ho ha plantejat com si no, a que es tiri de cap a l'aigua, en aqualsevol dels projectes que se li plantegin. Durant aquests 5 mesos als Països Baixos no només he après un idioma (més o menys) o he conegut una cultura. Durant aquests 5 mesos he crescut enormement, i jo mateixa me n'he adonat. Espero que tots els aprenentatges no s'esfumin quan arribi a Barcelona, sinó que creixin amb els records.

I per acabar, et vull agrair a tu, que, des de casa, has estat llegint les entrades a aquest blog. Escriure'l, i saber que hi ha una persona a l'altra banda que les llegeix m'ha donat molt suport i coratge durant aquest temps.

Una abraçada ben forta,

Àgata


bottom of page